onsdag 5 januari 2011

Veckans vita

Hoppsan, har nog glömt bort vecko-inlägget veckans vita under jul- och nyårshelgen. Här kommer i varje fall ett inlägg...

Vi fick det här fina hjärtat i julklapp av svärmor. Jag tycker jättemycket om det och gillar blandningen av vit betong och rostfritt stål. Och hjärtan kan man ju inte ha för många :-) Nu när jag har städat bort julsakerna fick hjärtstatyn ta plats i ett av våra fönster och det blev så fint.


Önskar er alla en riktigt trevlig Trettondagsafton! Hoppas att ni har en magisk kväll - det har vi!

9 kommentarer:

  1. Gillar det mycket hade gjort sig fint i mitt sovrumsfönster;) Tyvärr blir det ingen flytt denna gång drömhuset flög sin kos trots att vi kämpade för att få det men det slutade med att den som först kunde ta det fick det och våra "motståndare " hade redan sålt sitt. Fast o andra sidan bestämde vi oss inte för att flytta förrän vi såg det,tankar har funnits hos mig men inte Uffe fast nu är vi båda sugna som vem vet. Tindra ska inte träffa herrsällskap denna gången blir nästa. Hon är för ung än¨och behöver definitivt mogna mer. Vi har firat Mickan dagen lång som fyller år så mys har det blivit. Nu blev det långt Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Men oj, vilket fint vitt hjärta.
    Idag fick matte tjugo vita tulpaner av husse och de var fina de också.
    Vov o kraaam!!

    SvaraRadera
  3. Gillar hjärtat då jag oxå gillar vita saker. Hade gärna haft den hemma hos mig!

    SvaraRadera
  4. Håller med både om att det var läckert och att material-blandning ofta är spännande och blir bra.

    SvaraRadera
  5. Jättefint Hjärta är svag för hjärtan å änglar men lite scagheter måste man ju ha.
    Vi had mys här hemma med finns inget skönare.
    Ha det gott å var rädd om er.
    Kram Ricco & Alfons å Towe

    SvaraRadera
  6. Hej:)! Tack för dina alltid så trevliga kommentarer hos mig. Ja Sally har varit med lite överallt på sin första vecka här hos oss. Det fungerar jättebra med henne. Hon är helt underbar!!!

    Kul att du hittade min blogg via cannolis.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  7. Vilket fint hjärta, svärmor vet vad du tycker om ;-)!
    Hoppas ni har det mysigt inne, att promenaderna är avklarade och att ni slipper gå ut i eländet ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Häftigt hjärta, så vackert : )
    Var har du hittat det ?

    SvaraRadera