söndag 22 juli 2012

Minns ni...

... lilla mig? Det var sååååå väldigt länge sedan jag skrev här senast, typ 1 år! Jag har under året flertalet gånger tänkt att jag skulle sätta mig ner och skriva lite, men sedan har det aldrig blivit av.

Har under min blogg-frånvaro tänkt en hel del på bloggandet. Jag personligen var tidigare mer eller mindre beroende av att gå in på min blogg och skriva, besöka andra bloggar och läsa och kommentera. Okej beroende är väl ett starkt ord, men jag tror att många utav er som bloggar förstår vad jag menar. De första veckorna som jag inte var aktiv på min blogg kände jag en saknad, men allt eftersom veckorna gick så kom jag ifrån blogg-livet. Har dock fortsatt att tjuvläsa många favoritbloggar, dock utan att lämna kommentarer :-(

Nu gör jag ett nytt försök att dra igång min blogg igen, men frågan är om det är någon "där ute" som minns mig? Kanske någon ny läsare? Kanske någon tidigare hemlig läsare som ger sig till känna? (Träffade för några veckor sedan en för mig okänd kvinna som berättade att hon brukade läsa min blogg tidigare och saknade mina inlägg, roligt att höra! Hon lovade att ge sig till känna med en kommentar om jag började skriva igen så nu får vi väl se :-)

Må så gott Ni läsare som hittar hit! / Marie

13 kommentarer:

  1. Så kul att du är tillbaka!! Jag har saknat dig och din blogg!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Självklart så miss vi ju dig!!
    Superkul att du är tillbaks igen!
    KRAAAAAAM!!

    SvaraRadera
  3. Grabbarna Larsson.22 juli 2012 kl. 21:37

    Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att din blogg så där plötsligt dök upp bland de uppdaterade inläggen på min favolista.
    Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka Marie!
    Så lätt glömmer vi dig inte!
    Kram Jennie och Stella

    SvaraRadera
  6. Grabbarna boys här igen!
    Vi måste rätta till vår mattes stavfel....det ska ju vara så här: självklart så minns vi ju dig, inte miss som hon har skrivit!!
    Tänk att vi alltid ska behöva ha koll på henne!!
    Ska vi ta en promenad i veckan kanske, matte hör av sig!!
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  7. Klart vi minns dej!!
    Som du sett har jag också haft lite uppehåll, och försöker komma igen.
    Jag är dålig på att kommentera men tittar in lite då o då

    SvaraRadera
  8. Hej Marie!
    Vad roligt att höra ifrån dig igen! Lägger genast yill dig på min blogglista igen!

    Må så gott och krama de små!

    SvaraRadera
  9. Hej Marie!!
    Så roligt att "se" Dig igen, jag blev verkligen jätteglad!!
    Det är lätt att bli bloggberoende, jag har varit där. Men nu tror jag att jag har hittat en bra form, på mina egna villkor. Jag blev så stressad när jag inte hann skriva kommentarer och fick dåligt samvete om jag inte svarade...idag känns det annorlunda. Det ska ju vara roligt!!!
    Skriv när Du har lust och låt det bli på dina egna premisser, då blir det riktigt roligt. Jag tycker själv att det är kul att gå tillbaka och läsa gamla egna inlägg, det är ju en slags dagbok.

    Ha det gott!!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  10. Å va roligt att du e tillbaka.
    Känner verkligen igen mig.
    I en del av det du skriver.
    Skall bli kul å titta in hos dej igen och läsa om vad du hittar på.

    Ha det gott
    å välkommen tillbaka.

    Kram Towe, Ricco. Alfons & Gossip.

    SvaraRadera
  11. Klart vi minns dig, du är med under mina favoriter =)

    SvaraRadera
  12. Visst minns vi dig och jag har haft kvar din bloggadress i mina favoriter med hopp om att du skulle komma tillbaka : )

    SvaraRadera
  13. Åhhhh vad roligt att du är tillbaka :)

    SvaraRadera