måndag 21 juni 2010

Sommarledig!!!

Åh, som jag har längtat efter den här dagen!!! Min första sommarlediga dag! Nu ska jag njuta av dagen och ha det riktigt gott!

- Hurra! Matte är sommarledig och det innebär mycket tid för bus och lek...

... men också tid till att bara ta det lugnt och ligga i gräset!

En som gillar att leka är lille plutten. Här är han med favvo-leksaken krokodilen.

- Kom igen då brorsan! Ligg inte bara där och slappa, kom och lek med mig!

Även en liten plutt måste vila lite mellan lekstunderna!

12 kommentarer:

  1. Ha ett skönt sommarlov Marie, själv arbetar jag x antal veckor till!!!
    Kram anna-karin

    SvaraRadera
  2. Njuuut av ledigheten! (Det gör jag!)

    SvaraRadera
  3. Åh, så härligt, sommarlov!!! Så gott för dina vovvar att få ha matte hemma. Riktigt goa sommarbilder du visar.
    Busken som du såg på min blogg är en Japansk olvonbuske, jättefin och mycket tacksam...

    Du binder av olvon en midsommarkrans...:)

    Njut och vila nu, och så hoppas vi på lite varmare väder.
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  4. Härligt med att ditt lov äntligen har kommit.
    Det är du väl värd.
    Här fullkomligt vräker det ner just nu, så tur att vi flyttade på promenixen.
    Ha en mysig kväll med dina vovsingar, o Jocke så klart.
    Kram Patricia

    SvaraRadera
  5. Gu va de är söta ! Va roligt att se torra killar tycker mest Ricco är blött jämnt hiihihi
    Ja jag kan med se cockerhundar på motorcykel med fladrande öron en riktigt härlig syn.
    Skall du /ni till Tollarp? På utställning?
    Ha det gott!
    Vov Vov Ricco & Towe

    SvaraRadera
  6. skönt med semester...jag går på onsdag :) synd att vi inte ses i Tollarp, skall ni vara med på sofiero?

    SvaraRadera
  7. Ahh vad härligt med sommarlov ska jobba tre veckor till sen semster.Skönt att bara ha dagarna oplanderade och förhoppningsvis kunna njuta av solen!!

    SvaraRadera
  8. Jag har två dagar kvar, men det känns som om jag inte orkar en minut till:) Nu ska vi bara få till lite härliga sommar dagar också, så man kan slappa lite på stranden.

    SvaraRadera
  9. Passa på o njut av ledigheten nu. För "Sommaren är kort" som Tomas sjunger. / MAdde

    SvaraRadera
  10. Å, vad härligt med en lååång,skönt ledighet! Hoppas ni får det helt underbart och lyckas ladda batterierna inför hösten.
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  11. Vad glad jag blev för din hälsning hos mig! Tack så mycket! Jag håller tummarna för att lupinerna ska ta sig, men det verkar vara vanligt att de har svårt att ta sig, när man "tjuvat" dem som jag har ;-).

    Åh vad härligt med sommarledigt! Och vilka sötingar :-).

    Njut av din sommar!

    Kram M

    SvaraRadera
  12. Superskönt för er grabbar och matte med, att bara vara tillsammans. Härligt, härligt : )

    SvaraRadera