måndag 5 april 2010

Veckans vita


Påskhelgen är snart slut, bara några timmar återstår. Vår påsk har varit lugn och skön!!! Så lugn att jag inte ens har suttit vid datorn mer än några minuter och kanske var det därför som jag fick frågan om jag hade gått under jorden:-). Det har jag inte, men har som sagt tagit ledigt helt och hållet och och då har även datorn fått vila. Under påskhelgen har vi träffat föräldrar och syskon och ätit goda middagar, men vi har även unnat oss lååånga sovmorgnar (Elof har lärt sig nu :-)) och njutit av att äta god helg-frukost tillsammmans. Några extra ägg har det därför blivit under helgen och det är just ägg som får representera mitt lilla veckotema "veckans vita". Tänk vad mycket gott man kan göra av ägg!

4 kommentarer:

  1. Vi började ju undra vart du tagit vägen,
    hi hi!!
    Att unna sig en massa sömn o vila är ett måste ibland, och vilken tur att Elof förstod det också.
    En duktig o förståndig kille är han liksom sin fina "brorsa"!!
    Ha ett fortsatt bra påsklov så hörs vi snart igen!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej kikar in och säger Hej.
    Härliga vovvar du har =)

    SvaraRadera
  3. Samma här, vi har tagit det sååå lugnt och knappt startat datorn. Vädret var underbart fre-sön men igår så var det hemskt, snö och rått, usch!
    Den italiensk grytan var riktigt hemsk! Skrev inte om den idag men det kommer imorgon, men fy, riktigt otäck, blää!
    Hoppas ni känner er utvilade nu och att kortveckan flyger fram. Vi ska försöka para idag, håll tummarna :-)!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Låter som en underbar helg! Kom på mig med att sakna veckans vita blivit lite vana att följa temat=)

    SvaraRadera