onsdag 4 augusti 2010

Utflykt till Höör

Idag har jag följt med Inger på Lönnbackens Kennel på en liten utflykt till Höör. Hon skulle nämligen åka och visa upp valparna Macke och My för ägaren till den stolte pappan.

Valparna My och Macke med sin pappa Patos i mitten. Visst är Macke sin pappa upp i dagen?

Efter mycket hundprat åkte vi och åt lunch på ett gästgiveri och sedan fikade vi på stans konditori. Därefter besökte vi TEBA och där shoppade jag en hel del roliga saker till mina vovvar, men det får jag visa er en annan dag!

7 kommentarer:

  1. Rondo ser ut att ha ett fint huvud, en snygg kille.
    Teba svårt att lämna utan massa grejor.

    SvaraRadera
  2. Ni kunde ju kommit hit när ni var så nära!!!!! Vad heter hennes kennel? Gillade vad jag såg ch My och Macke är så fina!

    SvaraRadera
  3. Va härligt ni haft det!
    Och så fina hundar!
    Ja jag bara älskar cockerspaniels finns många sötnosar!
    Ha det gott!
    Kram Ricco& Towe

    SvaraRadera
  4. Härliga cockrar!! Det riktigt blänker om deras svarta pälsar.

    SvaraRadera
  5. Vov Abbe o Elof!!
    Vår matte vill också till Teba.
    Hon älskar nämligen hundbutiker.
    Vilken rolig dag ni haft och alla är så jättefina på bilderna.
    Men nu väntar vi på bilderna på allt kul er matte köpte.
    Vår matte sladdrade lite för oss vad ni fått för något, så vi vet lite!!!.
    Kanske vi får komma och leka en annan dag???
    Vi får väl hålla koll på Abbe så han inte sabbar något isåfall.
    Vov från grabbarna boys!!

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig utflykt! Håller med om att Macke var lik sin pappa, lika stilig!
    Idag tjongar jag in 5 nya recept, hela nästa veckas meny blir nya rätter, glöm inte kolla in dom sen ;-)
    Hoppas ni får en härlig fredag, kram Malin

    SvaraRadera