lördag 4 september 2010

Veckans vita

En cockerskylt i min favoritfärg...

... som även verkar falla Elof i smaken!

Fast i det här sammanhanget föredrar jag faktiskt den röda skylten! För det är prisskyltar till morgondagens cockerutställning och då vill jag ju såklart att Elof ska komma vid den röda skylten som betyder en första placering! (Det var de här skyltarna som jag målade i går i fem olika kulörer.)

- Mums!!! Vad de smakar gott de där konstiga djuren!!!


Det tyckte även Abbe som ville sluka hela kräftan med skal och allt :-)


- Nej, nu är det dags för skönhetssömnen inför morgondagens utställning då jag ska träffa min lilla söta tjej Sunny. Det är helt och hållet för hennes skull som jag har gått med på att matte har badat, fönat och klätt ut mig i det här utställningstäcket.

7 kommentarer:

  1. Lycka till - vi håller tassarna!

    SvaraRadera
  2. Lycka till!
    Jasså ni gillar skall djur hihihihi och mycket snygga skyltar.
    Lycka till på tjej träffen tass & vov Ricco & Towe

    SvaraRadera
  3. Lycka till idag. Vad synd att det inte finns vita cockrar det hade ju definitivt varit ett val för dig;) Tack för grattiset är så glad. Caspian ska inte med till Sofiero blir Lowa,Freija,Herman och Victor. Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefina cocker skyltar!

    Vi håller tassar och tummar idag:)
    kram

    SvaraRadera
  5. Håller alla tassar och tummar för att ni ska få använda den röda skylten!
    Jättefina är de verkligen!

    SvaraRadera
  6. Ser inte ut som Abbe trivs, men vad gör man inte för tjejer. Lycka till

    SvaraRadera