tisdag 19 oktober 2010

Dagliga lekstunden

Minst en gång varje dag tar våra cockerkillar en riktigt ordentlig bus- och lekrunda i trädgården. Det är så himla härligt att se hur roligt de har tillsammans och jag kan stå länge och beskåda dem i deras olika lekroller.

- Kom igen då brorsan, brotta ner mig om du kan!

Elof busar ner Abbe på rygg...

... som gärna sprattlar med alla fyra tassarna i luften.

- Jaha, det här blev ju en lätt match! Jag fick ner dig igen storebror!

- Du är världens roligaste brottarkompis lillebror. Fast du vet väl att det är jag som bestämmer när det väl gäller?

9 kommentarer:

  1. Tjena Abbe o Elof!
    Superduperhärligt bus.
    Vi har också liknande bus här hemma hos oss ett antal gånger varje dag.
    Visst är det härligt att ha brorsor o busa med?
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  2. FUSKAR inte Elof lite??
    Ser ut på första bilden som om han tar hjälp av ÖRONEN också!!
    Verkar lite fubbigt tycker vi!
    Men det ser kul ut - kanske kan vi göra så nå'n gång...
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  3. härliga bilder.
    visst är det kul att studera deras lek.

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder... kul att de har det så roligt tillsammans.
    Kanske abbe eller elof vill ha en korpadalspromenad i kväll när husse är hos oss???
    kram kram

    SvaraRadera
  5. Precis så här håller våra tjejer på! Visst är det härligt!

    SvaraRadera
  6. Ibland skulle jag vilja ha en cocker till, för Elons skull. Att ha någon att busa med, för Elon är verkligen bussugen. Jag vet dock inte hur han skulle reagera med en ny hund, nu när han vant sig att vara själv med oss.

    SvaraRadera
  7. Precis som Caspian och Lowa. Ibland hänger även Tindra på när hon glömmer sig att hon är en vuxen dam=) Hinner inte Lowa med Caspian biter hon i hans öra och får åka snålskjuts=) KRam

    SvaraRadera
  8. Härliga busbilder...och de blir så skönt trötta efter en rejäl bus runda...det är oxå bra ;)

    SvaraRadera