måndag 25 oktober 2010

Veckans vita

Här kommer då förra veckans "veckans vita"...

Var som sagt på utställning i går och då såg jag de här "friserade" pudlarna. Tänkte genast på mitt veckotema och grabbade tag i kameran! Frågade såklart ägaren om det var okej att jag fotade :-)


I en annan "frisyr" kan de se ut så här ...


Visst är de läckra? Jag hade inte velat ha en själv, men de drar onekligen blickarna till sig! Undrar hur länge de är så här vita och fina en regnig höstdag???

PS. Jag och Elof bugar och tackar för alla grattis och fina kommentarer!!!
Vi är såååååå glada :-)

9 kommentarer:

  1. Hej

    Men det är ju mina vita vänner
    Dino och Wilda <3
    Dino bor i Johannishus och är min favvokille i pudelbranschen såklart....<3

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också men de läckra - och jag älskar pudlar! Men hade jag haft en pudel hade den haft en mer naturell klippning.

    SvaraRadera
  3. Jätteläckra!
    Själv är jag inte världens största pudelfantast, fast det beror nog inte på hundarna alla gånger... (Föredrar större varianten om man så säger:))
    Gillar helt klart översta frisyren bäst! Annars håller jag med Katarina om naturell.
    TACK för tummarna! Ska rapportera senare idag. 10.15 ska vi vara där.

    SvaraRadera
  4. När jag såg bilden var min första tanke regn på utställning hur gör de då? Väldigt stiliga men ä rså nöjd med mina cockrar=)

    SvaraRadera
  5. Grattis i massor till era otroligt fina framgångar i utställningsringen!

    SvaraRadera
  6. Gillar inte pudlar och inte när de ser ut så där. Tycker nästan synd om dem, men det är ju min åsikt !

    SvaraRadera
  7. Hej! Det är många cockrar i Växjö. Det ska bli kul att träffas live så att säga. / Madde

    SvaraRadera
  8. Häftiga bollar på rumpan!!
    Men vad ska man ha dem till?
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera