söndag 10 oktober 2010

Veckans vita

Koppar och muggar har jag lätt för att handla på mig. Jag har bra många fler än vad jag hade behövt att ha, fast jag gillar ju att variera. För några veckor sedan rensade jag dock bort en del så nu finns det till och med lite ledig plats i skåpet :-).


De här vita kopparna tycker jag är så söta. De har ett bulligt hjärta som dekoration på koppen och assietten, men i övrigt är de enkelt vita. I kväll använder jag dem till en kopp varm choklad som får bli avslutning på den här sköna helgen. Tiden springer iväg alldeles för snabbt och snart är även helgen över, men det har varit en underbar och solig hösthelg som gett ny energi för ännu en vecka. Jag hoppas att jag ska hinna sköta om min blogg lite bättre under kommande vecka :-)

6 kommentarer:

  1. Ja, för vi undrar ju vad ni hittar på för bus.
    För det gör ni väl???
    Det gör iallafall vi, speciellt Abbe!
    Ha en ny govecka tillsammnas med er matte o hussse.
    Vov från grabbarna boys!!

    SvaraRadera
  2. För många muggar i skåpet? Fattar iiingenting...
    Undrans om du är lika fånig som jag? Kan bli stående och glo - vilken nu?
    Och vissa är morgonmuggar, andra bara kväll. "Nej, det där är ju en kaffemugg! Går inte till te!" Helknäpp mao:))

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken fin kopp, precis rätt med det bulliga hjärtat. Jag tycker om hjärtformen.
    Jag känner också att det finns alldeles för lite bloggtid nu men hoppas att det blir bättre, för det är ju så himla kul.
    Hoppas du får en fin vecka!

    kram lisamaja

    SvaraRadera
  4. Mmmmm en sådan fika kommer jag gärna på!
    Kram kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Den gillade jag och med varm choklad mums inget "äckligt" kaffe i de fina kopparna=)

    SvaraRadera