fredag 3 december 2010

Härliga fredag!!!


Veckans bästa veckodag är här och jag bara njuter av att ha en nästintill oplanerad helg framför mig! Ljuslyktorna utomhus är tända, inne brinner mängder med ljus såväl adventsljus som levande ljus och i kakelugnen sprakar en härligt värmande brasa. Mysbyxorna och raggsockorna är på och hela familjen är samlad; med andra ord en helt perfekt fredagskväll om ni frågar mig. Vovvarna njuter också till fullo. Nu ska jag mysa runt och julpynta lite medans maken sitter med sitt vanliga fredagsgöra nämligen bokföring. Lite god fredagsmat blir det såklart också innan soffan intas av oss alla. Jag önskar er alla en underbar fredagskväll!

9 kommentarer:

  1. Låter som en toppenfredag tycker jag :) Ha det så mysigt! KRAM

    SvaraRadera
  2. Här är det toppen också.
    Massor av ljus tända och en vi tvåbenta som funderar på:
    ska vi upp och måla??
    Ännu har vi inte bestämt oss.
    Härligt med en näst intill oplanerad helg, men du glömmer väl inte cockerpromenaden på söndag??
    Ha en mysig kväll o hälsa killarna.
    Kram Patricia!

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig fredags kväll. Här är vi som omväxling helt lediga i helgen. Vi ska bara slappa och njuta.

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt, att bara få ägna tid åt det man vill och känner för. Att borra in näsan och bara gosa med vovven eller vovvarna i eratfall. Härligt !

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig kväll och helg. Jag är nyss hemkommen från Ullared och ganska slak just nu och längtar efter sängen som ska sovas i länge i morgon bitti. Härlig helg på dig Kram

    SvaraRadera
  6. Njuuuut av helgen - det gör vi!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hoppas fredagskvällen blev precis så mysig som du förutsade!
    Men det är klart den blev - med de där två mys-pysarna!
    Pussa från oss!

    SvaraRadera
  8. Hoppas er lördag blir lika mysig som fredagen, men det är så, fredag ÄR veckans skönaste dag, så är det bara.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Va härligt!
    Ja fredagen är en bra dag då vet man att man är ledig 2 dagar i varjefall.
    Önskar er en skön 2:a advent.
    Ha det gott!
    Kram Ricco & Towe

    Å vi är jätte nyfikna på sakerna du syr

    SvaraRadera