måndag 22 februari 2010

Sportlov!!

Nu har jag sportlov, så skööööönt!!!
Var ute med hundarna vid 6-tiden och det var riktigt kallt ute, -13 stod termometern på. Jag piggnade till rejält av kylan och bestämde mig för att äta frukost tillsammans med min icke sportlovslediga man. Nu har jag precis avnjutit min frukost och sitter i kökssoffan med en gosig hund på varje sida. Mysigt!!! Tror att jag sitter här en stund till och tittar på lite OS-hockey och njuter av att vara ledig.
Så här kan det se ut när våra älskade vovvar njuter i kökssoffan.

5 kommentarer:

  1. Ni får inte slappa för mycket bara, vi måste ta en buspromenad snart med er.
    Vov vov vov!!!

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Vill också ha sportlov!!!!!

    SvaraRadera
  3. Ha det så skönt under lovet - mitt sportlov har precis tagit slut... : (

    SvaraRadera
  4. Hunfarna ser ut att mysa riktigt de med : (
    Ha ett bra sportlov.
    /Elons matte

    SvaraRadera
  5. Det ser mysigt ut! Härligt med sportlov, vi har precis avslutat vårt här.
    Matte, två hundar och en katt har suttit i soffan i kväll och hejat fram Kalla och Haag till en välförtjänt silvermedalj:)

    Önskar er ett skönt sportlov.
    lisamaja

    SvaraRadera