torsdag 21 januari 2010

Äntligen blev det av!

Japp, nu är det inte bara vovvarna här i familjen som håller på att träna för nu har även matte kommit igång! Eller ja, kommit igång är kanske att ta i men jag har i varje fall tagit steget och tränat mitt första pass på Gymmix. Har inte gått på ett gympa-pass på flera år på grund av alla möjliga tänkbara och ohållbara ursäkter. Faktum är att jag under en längre period känt att jag vill (och behöver) ta tag i min träning så när en kollega frågade om jag var sugen på att hänga med tog jag chansen. Tur att vi hade bestämt att hon skulle hämta mig, för precis innan det var dags kände jag mig seg och hade helst velat stanna hemma. När jag väl var där så tyckte jag det var underbart skönt, för att inte tala om hur nöjd jag kände mig efteråt! Min träningsdebut firade jag med att festa loss på årets första semla! Inte så nyttigt, men ack så gott! Lite guldkant måste man ju ändå ha i vardagen:-)

2 kommentarer:

  1. Fy vad dåligt samvete man fick nu då för att du börjat träna.
    Inte semlan, den står jag gärna över.

    SvaraRadera
  2. Det dåliga samvetet började genast gnaga=)Antar att sjukgymnastik inte räknas fniss

    SvaraRadera