tisdag 26 januari 2010

Söta små svarta korvar

Måste bara visa den här bilden som jag precis har lagt ut på Lönnbackens kennels hemsida:


Visst är de söta??? Tycker att de svarta valparna är så söta redan när de föds eftersom nosen och trampdynorna redan är "färdiga" i färgen. Självklart är alla valpar söta oavsett färg, men när de är riktigt små tycker jag ibland att huvudet domineras av något som mer liknar ett rosa tryne än en nos :-)
Hur som helst, de här söta små svarta korvarna är bara 5 dagar gamla och jag längtar tills jag får träffa dem! Finns inte mycket som går upp mot valpar!!

Om ni vill följa valparna framöver kan ni ta en titt på Lönnbackens hemsida www.lonnbackens.se (skulle länkat men det lyckades inte så ni får själva skriva in adressen)

4 kommentarer:

  1. Bedårande! Så lyckligt lottad du är som kan valp-mysa!

    SvaraRadera
  2. Här ligger tre utslagna hundar bredvid mig just nu i en välvädrad soffa.
    Två i soffan o en på den mycket dammade mattan.
    Det är alltid kul att träffas och så dragiga tycker inte jag alls att de var med tanke på katter o annat korsade vår väg.
    Vi syns snart igen.

    SvaraRadera
  3. Hip hip hurra, hurra, hurra, hurra på din födelsedag.

    SvaraRadera
  4. Blir helt sjuk ska ha en svart cocker någon gång gillar dem skarpt.Är ofta inne och kikar på Ingers sida Caspian vill ju hålla lite koll på farsan=)

    SvaraRadera