fredag 22 januari 2010

Lantliv


Igår kom mitt första nummer av den underbara tidningen Lantliv i min brevlåda! Tack vare en årsprenumeration från min andra hälft kommer jag nu att kunna njuta av tidningen länge! Jag har under några års tid köpt lite strönummer och jag kan verkligen rekommendera den till er som gillar vit inredning med lite lantlig touch. Speciellt deras julnummer brukar vara helt underbara!!! Ikväll njuter jag verkligen till fullo av att krypa upp i soffan och bläddra i min Lantliv.

Godingarna myser också!

4 kommentarer:

  1. Visst blir man glad med possitiv post.
    Hem till oss kom Härlga hund idag.
    En som blev glad för det var så klart jag själv.
    Hoppas vi syns imorgon på sista kursdagen för supergodingen Elof.

    SvaraRadera
  2. Vit inredning är himla fint tycker jag också.

    SvaraRadera
  3. Myspys! Hundarna njuter väl också när de märker att du har det lugnt och skönt.

    SvaraRadera