måndag 22 mars 2010

Bilder från utställningen i Malmö

Efter en rolig men lååång dag igår orkade jag inte med att uppdatera varken hemsidan eller bloggen. Inte heller idag har tiden räckt till, men här kommer några bilder. Lovar att bidra med lite mer text så fort jag får tid!

Elof i sitt blåa utställningstäcke med matchande mössa.

Elof hälsar nyfiket på sötisarna Lowa och Freija, dagens glitterprinsessor!

Komisarna Teo och Elof slappar lite ovanpå buren.

I väntan på vår tur passar vi på att mysa lite.

Äntligen var det valpklassens tur att ta ringen i besittning.

Domaren granskar Elof på bordet.

Elof har koll på sin matte :-)

Jag och Elof tar oss runt i ringen.

Uppställning framför domar-bordet.

Så här fint stod min lille plutt!

Närbild på min goding!

8 kommentarer:

  1. Han är en riktig skönhet din lille plutt!!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Så vacker han är! och så stilig i sitt utställningstäcke!

    SvaraRadera
  3. Såå fin han var. Hann ju inte se er glänsa i ringen men vet ju sedan tidigare att det gör han. Jag tycker det borde vara minst 1 timmes pause när det är utställning så man hinner prata med alla eller hur =) Trött är förnamnet slocknade som en stock på kvällen hur nu de slocknar...hihi.
    Ha en bra vecka och hoppas vi ses snart!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Han är verkligen jättevacker! Förstår att ni är trötta efter helgen...

    SvaraRadera
  5. Kan säga att här är vi trötta än! Ni var så duktiga och samspelta i ringen och Elof så fin i sitt fina täcke och luva.Fast o andra sidan allt klär en skönhet för han otroligt fin både att titta på och till sitt sätt. Kram

    SvaraRadera
  6. Hej igen!
    Så snygga ni är i ringen! (tycker det är jätteviktigt att inte bara lilla vovven är snygg, utan även matte/husse eller handlern är snyggt klädd). Det verkar som om Elof gillar det här med utställning, han ser så stolt ut och han är verkligen vacker.

    Ha det gott!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  7. Hanär jättefin och jag är GRYMT imponerad över hur fint han stod på bordet och golvet inför domaren :)

    SvaraRadera
  8. Ni ser jättefina ut på bild! Synd att jag missade den stora dagen. Hade varit kul att få träffa er alla.

    SvaraRadera