tisdag 9 mars 2010

Lakritspuckens olika stilar

Jag lovade ju bilder på Elofs nya täcken. Här kommer de. Det är en stolt mannekäng som gillar att prova sina täcken och visa upp sig.

Våriga killen! Vårtäcket som är svart med äppelgrön kant och mössa.
Tuffa killen! Tuffa täcket som är gepard-mönstrat med svart kant och ska matchas med svart mössa.
Stilige killen! Stiliga täcket som är blankt och skimrar i blått och svart med svart kant och blå mössa.
Puh, det tar på krafterna att både prova och sedan mannekänga.
Tjejiga killen! Tjejiga täcket är såklart inte Elofs! Han bara provar det åt ursnygga cockern Maja. Täcket är svart med cerise kant och mössa.
Visst hade han passat bra som tjej min lilla svarta hårboll?

8 kommentarer:

  1. Som vi trodde!!
    En riktigt supersnygg mannekäng är vad han är den lille "hårbollen"
    Är riktigt avis just nu på alla fina täcker.

    SvaraRadera
  2. Kikar in här från en annan sida..
    jag har oxå cockrar och skulle framför allt behöva något liknande till min ena, som snart ska börja ställas ut..

    Hon är alldeles för nallebjörnlik och behöver slätas till rejält, gör du utställningstäcken på besällning??

    Mvh Petra

    SvaraRadera
  3. Grymt snygga!! Snygga grejer till snygga killen!!

    SvaraRadera
  4. Han är väldigt stilig i allihop!!!

    SvaraRadera
  5. Vilka täcken och modellen är en riktig snygging, klär i alla färger

    SvaraRadera
  6. Elof, vilken söt modell du är : )
    Kramar från Elons matte

    SvaraRadera
  7. Syjunta hade varit jättekul kan se det framför mig med symaksinerna i full gång och skrattet eller svordomarna ekandes mellan väggarna=) Jag har beställt stuvpaket från Gittes tygkälla i Åhus. Man kunde beställa paket med festtyger ca 10 m för 300 kr och varje stuv på minst 1 m. Nackdelen är ju att man inte vet vad det blir för färger men till täcken kan man ju använda det mesta. Testade att beställa snedslå också i guld och silver och det funkade också. Frakten endast 69 kr så jag tror det blir bra. Längtar tills det kommer och maskinen för som du säger maskinen gör nog mycket och jag tänkte skolmaksin det måste vara bra maskiner som inte krånglar för mycket för stackars lärare annars=) Vi fick PM till Malmö idag ska bli kul att ses igen och godingen Elof.Kram

    SvaraRadera