måndag 12 juli 2010

CK-rosett


Som jag tidigare har skrivit så är jag ingen rosett-människa, men jag har bestämt mig för att köpa rosett första gången det blir 1:a pris, HP och CK samt vid speciella tillfällen som BIR, BIM, BIS och om man lyckas ta CERT. (Det är ju såklart målsättningen.) Så i fredags gick jag och köpte en CK-rosett till min lille plutt. Jag tackade nej till att köpa rosett för vårt 1:a pris och vår 2:a plats, CK-rosetten räckte. Självklart var jag tvungen att ta lite bilder när min älskade Lakritspuck poserar med sin rosett.

9 kommentarer:

  1. Så söt han e Va gulligt med Rosa Rosett till en svart cocker!
    Står mycket fint!
    Han ser så blank ut vad använder du till hans päls!
    Ha det gott i värmen!
    Kram Ricco & Towe

    SvaraRadera
  2. Rosetten klär den stilige herrn!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. En sån drömmer vi också om en dag=) Klär snygge Elof enormt bra den första av många tror jag.

    SvaraRadera
  4. Vi instämmer i kören! Den passar verkligen jättebra till din svarta päls, killen! Grattis igen!
    Massorpussar!

    SvaraRadera
  5. Tjena plutten!
    du blev ju dösnygg med rosetten.
    Vilken tur att din matte köpte en ändå, trots att hon inte är någon rosettmänniska.
    Ska vi ut och gå o kanske ta dopp imorgon eller på onsdag??
    Vov från grabbarna boys!!

    SvaraRadera
  6. Vad kul att det gick så bra! Fin han är, svarta Elof!!! Ni verkar ha haft en toppenhelg (trots att Elof fock sova ensam utan matte)

    Ha det bra i gassande hettan! Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Hopp!

    Stiligt rosett <3 passar finfint till söta Elof!
    Må så gott i värmen =)

    Kram

    SvaraRadera
  8. OHH vad fin han är. Teddy o jag drömmer oxå om en sådan rosett. Många har vi men inte en sådan :)

    SvaraRadera
  9. WOW!!!!!!!!!!!!!!!! Rosa rosett!!! Jag smäller av!!!...SUPER GRATTIS :)

    SvaraRadera