onsdag 21 juli 2010

Veckans vita


Vi har länge pratat om att köpa stora djupa pastatallrikar och när vi nu var i Stockholm och åt pasta flera gånger blev vi ännu mer sugna på att inhandla sådana tallrikar. På hemvägen stannade vi i Kungens kurva och gick in på IKEA och där hittade jag äntligen precis sådana som vi har letat efter! Klart att jag slog till och köpte! Vi har redan provätit på dem och det smakade såklart extra gudomligt gott :-)

Premiärmåltiden blev en klassisk pasta Carbonara.

5 kommentarer:

  1. Jättefina tallrikar o pastan ser gudomlig ut.
    Kanske dags att äta frukost känner jag.
    Ha det bra så syns vi snart.
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. mmmmm gott och fina tallrikar.Lite kul IKEA grej apropå att jag och Gunilla är lika vi var på IKEA vid olika tillfällen inte tillsammans och har köpt likadant nytt köksporslin och vi hade inte spanat in varandras innan,

    SvaraRadera
  3. Å, så fina, finns dom på IKEA nu?? Mig vill ha ;-)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Fint! Tänkte på dig häromdagen när jag var på Cervera och såg en vit cult diskmedelsflaska...nu bor det en hos mig oxå ;)

    SvaraRadera
  5. Härligt att varit på Ikea i Kungens kurva.
    Det tar lite tid och gå där.
    Ja vi e så fint!
    Snyggt passar till allt. och man kan ha vilken färg på duken elle servetterna!

    Ha det gott!
    Hälsa de snygga killarna.
    Tass & Kram Ricco & Towe

    SvaraRadera