måndag 5 juli 2010

Kan ni hjälpa mig???

Jag är i akut behov av hjälp att hitta en sådan här badbalja som ni ser på bilden. Det är Maddes söta Teddy som är modell. (Förlåt Madde att jag har lånat bilden utan att fråga, men jag är lite desperat. Hoppas att det är okej!)


Tidigare har jag sett liknande badbaljor/sandlådor åtskilliga gånger i olika affärer, men nu när jag ska köpa en kan jag inte hitta det någonstans. Är det någon som kan ge mig ett bra tips?

Det brinner lite i knutarna för baljan är tänkt som en present till vår lille plutt som fyller år imorgon... Dessutom är det så himla varmt här idag så även jag skulle kunna tänka mig att svalka tårna i baljan :-)

Jättetacksam för alla tips!!!

8 kommentarer:

  1. Nej, jag vet inte, men jag skulle också vilja ha en! Hittar du en så kan du väl skriva om var den finns?

    SvaraRadera
  2. Kolla Maxi, Ekohallen eller Karlssons! Den säljs även som sandlåda, nämligen. Har också sett den någonstans men kan inte komma på exakt var! Ha en trevlig ettårsdag i morgon! KRAM

    (Hmmm...Kan det varit på någon lågpriskedja såsom cheapy eller jem och fix, kanske?)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har en så´n til våra små killar också, men dom är inte speciellt förtjusta. Jag såg ett stort runt fat, tror det var hos Grabbarna boys, som verkade jättebra, inte så hög kant... men jag köpte i alla fall vårt på BR leksaksaffär och dom säljs som sandlådor.
    Lycka till!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Ville bara säga att det var den 21 maj inlägget om Teos bad var, hos Grabbarna boys.
    lisamaja

    SvaraRadera
  5. Överskottbolaget hade sist jag var där. Har en liknande men i form av en snäcka till mina var lillkusinens som hon växt ifrån. De är så bra!

    SvaraRadera
  6. Vad kul att se Teddy i eran blogg. Tänkte precis innan jag läste, men det ser ju ut som Teddy och det var ju det.Det är helt OK att du lånade bilden. JAg köpte den i en leksaksaffär som heter Sagoland i LInköping. Har inte Plantagen något sådant typ?? Hoppas att du hittar en för Teddy han gillar sin./ Madde

    SvaraRadera
  7. Ja, vi har ju det där stora krukfatet i plast som badbalja.
    Perfekt till lek o plask och super som fotbad när vi varit ute och gått på mornarna.
    Då är det perfekt till grusiga tassar som blir av det daggblöta gräset och de sedan går i grus o annat.
    Alle tre har lärt sig att gå i baljan varje morgon utan att jag behöver säga till dem.
    Hoppas du hittar en lämplig balja till killarna.
    Kram Patricia!!

    SvaraRadera
  8. Har en känsla vi bor lite långt ifrån för att tipsa... (Fast jag har sett i annons från Rusta, om det kan hjälpa:))
    Kan säga GRATTIS lite i förskott istället! Fast nu ser jag det blivit tisdag redan så då är det ju egentligen inte för tidigt...
    Eva, Jesper och Assar

    SvaraRadera