tisdag 6 juli 2010

Lönnbackens Lakritspuck 1 år

Tänk att det redan är ett år sedan vår älskade lille lakritspuck och hans bröder kom till världen! Jag glömmer aldrig den natten när jag satt tillsammans med Inger på Lönnbackens Kennel och fick vara med om när Elof och de fem andra små söta valparna föddes. Det var en helt fantastisk upplevelse! Då visste jag inte om en av valparna skulle bli vår, men jag hoppades så innerligt! Jag ville ju så gärna ha en Yatzy-valp och så blev det också! Jag är så oerhört lycklig över det och jag älskar min lille plutt så jag nästan kan spricka!

Självklart ska Elof firas idag! Badbaljan är ännu inte inhandlad, men jag har som mål att hitta en under dagen. Jag tackar för alla tipsen om var jag kan tänkas hitta en liknande, det blir till att ta bilen och besöka en något större stad som har lite fler affärer än vad det finns här :-)

Satt och tittade igenom mängder med bilder på vår lille plutt och valde ut några från hans födsel och fram tills idag.















11 kommentarer:

  1. Jättegrattis Elof på din födelsedag.
    Tänk att du redan är 1 år din lille plutt!!
    Hoppas du får många presenter idag.
    Det tror vi att du kommer få, för du är ju en supercharmig o härlig kille.
    Säg till din matte att vi kan ta en promenad ikväll, då får vi dessutom reda på vad du fått.
    Vov på dig önskar Grabbarna boys!!

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra för lille Elof idag!
    Idag får han nog svlka sig med en glass.
    Kramar från Otto Klara

    SvaraRadera
  3. Jättestort GRATTIS till fina Elof! -Hoppas du får din badbalja!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS finaste lakrits puck <3 <3 <3

    Hoppas du får en kanon dag idag!!!!
    Hör du något som i luften hurrar är det bara vi som hurrar!

    Kram från dina kompisar Edwin, Sally, Tilda och Malva Klara

    SvaraRadera
  5. Vad kul att ha fått se honom så totalt "hela vägen"!
    Vi lyckades ju gratta i natt bara för att matte inte gillar sängen i värmen men vi kan gå i repris:
    VOFF! VOFF! VOFF! VOFF!
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  6. Klart att Elof ska firas idag,
    ett jättestort GRATTIS!!
    från
    Bamse, Ludde, Django och deras matte.

    Vilken härlig bildkavalkad på födelsedagsbarnet. Hoppas du hittar en badbalja idag...såg en nätshop där dom sålde liknande...hör av dig om du vill ha namnet för jag kommer inte ihåg det just nu.

    kramar lisamaja

    SvaraRadera
  7. HURRA HURRA HURRA för världens finaste lakritspuck. Vilka bilder vilken kille!

    SvaraRadera
  8. Grattis till en snygg 1-åring

    SvaraRadera
  9. Jättegrattis Elof på din födelsedag.
    Hoppas du fått många paket.
    Tänk att du redan är 1 år din store lille plutt.
    Hoppas vi syns snart, kanske redan ikväll.
    Vov o kram från oss!!

    SvaraRadera
  10. Grattis snygge Elof!
    Du e ju bara för söt!
    Vilken underbar dag!
    Va gör du för att vara så blank och fin i Pälsen?
    Vill med vara blank och fin!
    Fast matte säger alltid att jag är fin jag är ju ehnnes ögonsten.
    Ha det gott.
    Vov vov Ricco & Towe

    SvaraRadera
  11. Ett försenat grattis! Vilken snygging han är!

    SvaraRadera