söndag 4 juli 2010

Veckans vita

Oj, vad dagarna rullar på snabbt! Det är redan söndag igen och det är dags för veckans vita innan vi är inne i nästa vecka...

Den här veckan har jag fotat något från min garderob. En sval och skön tunika helt i vitt är väl somrigt och fräscht? Det tycker jag i alla fall! Mitt favoritmaterial på sommaren är linne, men den här tunikan är helt i bomull. Väldigt skön ändå!

En av mina vita tunikor hänger på tork i trädgården. Vita kläder behöver ju tvättas ganska ofta...


En liten närbild för att kunna se alla de där små extra detaljerna...


Så här kan det se ut när den kommer på. Den härliga stranden i bakgrunden förskönar ju dock bilden en aning :-)

12 kommentarer:

  1. Jättevacker tunika.
    Men, vilken runda är du ute på??
    Det är ju inte vår strandpromenaden ser jag.Ha ha!!
    Skämt o sido, det ser underbart ut men bakgrunden tycker då inte jag förskönar bilden.
    Du ser jättefin ut (trots bakgrunden).
    Nu väntar här en promenad med hundarna för det känns som det kommer bli dundervarmt idag.
    Kanske blir det bad också!!
    Ha en bra söndag
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. En sådan vacker tunika med fina broderier! och en sådan vacker fotomodell!!!

    SvaraRadera
  3. Hejsan

    Fina bilder! Sååå glad att min klänning snart sak komma hem igen ;-) den är inte vit utan man kan säga så färgstark den kan bli =)

    Stor kram Anette

    SvaraRadera
  4. Verkligen vacker tunika! Ett material som jag trivs i och som känns otroligt skönt på sommaren är viskos ( stavas det så...? ), det är svalt och rör sig skönt mot kroppen!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vit är härligt man blir så glad och när det är sommar är det vit som gäller.
    Är lite svag för Rosa .
    Ricco & Jag rekomenderar verkligen hundbadet i Åhus.
    Så jag tror Elof & Abbe hade gillat det lika mycket som jag.
    Vi kanske ses där.
    Vov vov från Ricco & Towe

    SvaraRadera
  6. Ååååå vilken söt tunika.Får man fråga var du hittat den?ja den gillade jag.Önskar dej en skön dag.kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Ååh, vilken vacker tunika, förstår att det är en favorit. Väldigt fint med röda skor till, jättesnyggt!!! Fin bild på dig också!!
    Jag kom aldrig iväg på hundutställningen idag...perfekt väder, men kände att jag inte hade den rätta lusten:( jag har ju tre sötnosar hemma:))

    Ha en fin fortsättning på söndagen!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  8. Ur snygg tunika som för övrigt är mitt favvoplagg. Gillar de extra detaljerna och fotomodellen är väldigt fin hon med! Kramis

    SvaraRadera
  9. Jättefin Tunika. Jag gillar när det är broderier i kläderna. Som sagt jättefin : )

    SvaraRadera
  10. Hej, burvagnen finns både på Häromi och Satchmos, du kan läsa om den där. Det går att ändra den till olika storlekar! Det är bara att hojta om du vill ha den =)

    SvaraRadera
  11. Svar: Ja, långpromenaderna får bli tidig morgon eller på kvällarna. Vi har en hovawart. Många tror att det är en stor golden, men man kan se tydlig skillnad.

    SvaraRadera